tialachan

Highway to Hell

Publicerad 2012-04-11 20:23:16 i Allmänt,

Igår började jag skriva på ett blogginlägg som lät ungefär såhär:

"Ibland, eller ganska ofta egentligen, blir jag fruktansvärt arg på människor. ..."

Sedan poppade det upp en svart ruta där det stod "kopierar filer." Jag får panik, stänger ner bloggen och allt annat och drar igång virusprogrammet samtidigt som jag avinstallerar alla mina älskade TheSims2-spel än en gång. Jag verkade inte ha några virus och pop-uppfönstren har inte dykt upp idag. Gjorde en systemscann och en snabbscan i morse, ingenting. Borde inte vara någon fara. Men spelen åkte på en gång, det var synd. Jag hade kommit till generation 2 i en familj och skulle just bilda en generation 3 av den simmen. Jäkla typiskt. 

I alla fall, tillbaka till inlägget, jag var fruktansvärt arg igår på människor. Likaså i måndags. De kom sent eller hälsade inte på en. Sånt gör mig arg. Jag verkar ha en helt annan arbets-moral jämfört med alla andra. Idag blev jag också arg, fast det började med att jag uttryckte min irritation över en fråga som sedan ledde till att jag ville drämma kamera-stativet i väggen/golvet/personen men insåg att det inte skulle hjälpa någonting med att göra så. Jag tog det sunda förnufftet till fånga.

Idag filmade vi Lenas soloarbete, det gick bra. Nu väntar jag på att Magdalena ska höra av sig så att jag kan filma bakom hennes också. Jag ska inte göra en solo-film för jag ska använda teater istället, så ska göra en bakom-arbete-film av de andras filmningar. Imorn ska vi lära oss redigera film.

Upptäckte nyss att mina knäckebröd snart är slut. Har två kvar, tror jag klarar mig utan sådana till helgen i alla fall. Har ju mina scones också, de kanske fortfarande är goda.

Jag vet inte riktigt vad det är, men det känns som att jag tyckte väldigt mycket om Gällivare. Eller snarare min nya kontakt med Sofia. Eller att utgången i lördags var så jäkla bra att det sitter kvar i mig. Misstänker att det är någon typ av saknadskänsla. Har redan börjat planera undermedvetet om att jag ska starta upp ett dansgymnasium där. Jag är hopplös ibland.

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela