tialachan

Flickan och Kråkan

Publicerad 2012-04-09 18:50:27 i Allmänt,

Helgen i Gällivare var jättebra, lugn och samtidigt lite små-galen. Lördagskvällen/natten blev en av mitt livs bästa utgångar och det var underbart att få dansa livet tillsammans med Sofia. Härligt, härligt! Igår sov jag så länge som till halv elva och sen packade jag, åt lite och sen bar det av till Gällivares tågstation. Hemresan gick bra, kom fram till Luleå innan beräknad ankomsttid, sådant händer inte ofta, haha. Sedan tänkte jag att jag kunde stanna i Luleå en timme extra och gå på stan men det var stängt tyvärr så åkte hem och var hemma vid fyra igår.



Det här ska då föreställa Dundret, berget i Gällivare, men jag satt i en bil och fick inte någon bra bild på det, så den här får duga. Nedan är världens snyggaste kusiner.



Idag har jag medverkat i en filmstudents C-arbete där studenten ville ha dans med kuber. Jag var asförbannad i princip hela tiden. Folk kom för sent. Materialet är barndans - men så länge jag inte kommer på något bättre kan jag inte klaga. Jag har idéer men jag uttrycker dem inte, så då får jag skylla mig själv.

Stickade föresten en hel del på min halsduk under resan till och från Gällivare, så den är snart klar!

Puss <3

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-04-10 20:35:40

En fin helg med dig! Hoppas på många flera <3

Postat av: Jenny

Publicerad 2012-04-11 21:51:28

Ja! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela