tialachan

Om Sanningen ska Fram

Publicerad 2011-08-15 22:56:28 i Allmänt,

Så måste jag säga det att det var förjävligt att säga hejdå till min älskling. Det gjorde ont. Vi vet inte när vi kommer ses igen. Nån gång uder hösten. Sen blir nästa till julen. Tur att all teknologi kommit så långt i forskningen som den har, annars skulle vi nog inte överlevt. Eller så skulle vi det eftersom - hur gjorde man förr, tro? Ja det visste man bara då, så det är historia.

Väskorna är packade och klara. Hoppas bara jag kan ta mig runt med dem, de väger ju ganska mycket. Jag hoppas det kommer gå bra imorn på tåg och flyg och buss. Om allt går som planerat kommer jag fram till Piteå vid 18.20 tror jag. Får se hur det hela går! Får inte glömma att ringa Lindbäcks också!

Och kolla lägenhetsnummer så att jag kan adressändra!

Puss <3

Kommentarer

Postat av: En bäbis

Publicerad 2011-09-10 21:41:14

<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela