tialachan

Adiemus

Publicerad 2011-08-08 20:58:09 i Allmänt,

Nu har nog helvetet brakat löst. I alla fall för ****** i huset. Havregrynen är slut och det är min pojkvän som käkat upp det. 1. Ska jag ha koll på vad och hur mycket min pojkvän äter till frukost? 2. Kollar man inte att allt finns hemma INNAN man sätter igång o bakar?
Jag blir lite smått irriterad.



I alla fall så har hela eftermiddagen/kvällen gått åt till att dansa balett. Det var på tiden. Nu sitter den. Eller ja, för mig har den suttit sen första gången vi lärde oss den, men iaf. Huuu.



Åtta dagar, sen bär det av till Piteå. Det känns bara jätteoverkligt. Fast spännande. Och lite läskigt. Tiden har gått så fort och jag har inte hunnit fatta än att jag ska till universitetet på en fem års utbildning. Jag ska bli danslärare. Och om allt går som det ska - om de jävla komvux paprerna kunde komma - eller har jag ens skickat efter? Jag vet inte........ Nu har jag skickat efter den, se om den kommer på onsdag. Så, om allt går som det ska blir jag även mattelärare. Måste bara klara Matte D också, haha xD



Användbara resväskor - check
Dator - Check
Flygbiljett - Check
Hyreskontrakt - Påväg tillbaka till mig tror jag
Köksprylar - check
En vag idé om vilka kläder som ska med - check
...



På fredag blir det dansföreställning på DUD: Movere - Evolution of Dance. Hm. Spännande................ Jag har just gjort världens galnaste sak. Jag frågade min danslärare om det var ok att jag gjorde ett danssolo i föreställningen. Helt ok. Jag är GALEN. Jag ska göra mitt danssolo som gjordes på audition - och när det är slut ska jag improvisera slutet. Ska bli helt galet. Jag ska visa Katrineholm vad jag går för!


Puss <3

Kommentarer

Postat av: bissen

Publicerad 2011-08-24 23:10:19

maomao :D vadå, jag äter väl inte gröt?!?! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela