tialachan

Sleepwalking

Publicerad 2010-05-13 18:17:32 i Allmänt,

Den låten var det ett tag sen man hörde. Haha. Fast jag är så himla trött på min musik, jag behöver lite nytt nu tycker jag. Fast det är ju så svårt att få tag på gratis musik, serru. Tråkigt, är det.
Robin sover. Tror jag. Ja, det gör han nog. Jomen det gör han. Han är så söt, min pojk :) Jag ska egentligen plugga, men jag sitter hellre och kollar på honom när han sover. Eller kittlar honom under fötterna, haha. Han är för söt, alltså.

Hm, igår så åkte vi hem till mig på en gång och så åt vi lite, såg lite på tv och myste lite (läs: myste massor). Sen gick vi hem till honom och där såg vi på tv, typ, och sen duschade han och så myste vi efter det. Det var mysigt, helt enkelt. Idag myste vi, åt frukost, kollade på The Rocker på Canal+ tror jag det var.. eller liknande, och sen åt vi och gick ut med hundarna. Sen blev det en snabb visit till hans kompis Rasmus och sen bar det av in till stan för att köpa Cola och godis åt hans lillebror. Sen hem igen. Så nu sitter jag här och Robin ligger i sin säng och sover. Jag är btw hemma hos honom nu när jag skriver det här, haha. Åh jag måste verkligen plugga. Eller i alla fall läsa Jane Eyre. Blä. Fast den är faktiskt ganska bra. Eller ja, helt okey, då.

Ikväll tänkte jag se Vampire Diaries, men får se hur det blir med det haha. Imorn bär det av till Norrköping och där ska jag först dansa i 4 timmar och sen ska jag hem till Moa som har sin 18-års fest då. Det ska bli skoj. Jag och Emmy har slagit våra skallar ihop och ska ge en gemensam present till Moa. Nej men det ska bli kul.

Nu ska jag reta Robin lite till, haha.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela