tialachan

Opheliac

Publicerad 2010-05-09 13:29:56 i Allmänt,

Så, ännu en helg borta. Tiden går för fort, alltså. Det är inte rättvist. eller så är det det. Jag vet inte. Jag vet i alla fall att jag gillar att sjunga till Lilla Sjöjungfrun. Like it. Jappjapp.
Nu har jag läst massor i Genom Dina Ögon, och väntar nu på att Robin ska komma. Fast han skulle åka och slänga skräp i stan, sa han, så han kommer om en lång stund.

Jag tycker att Extras horoskop är lite läskiga. De stämmer faktiskt mer ofta än sällan. I fredags träffade jag Denice vid bussen, och i horoskopet stod det att jag skulle träffa en gammal vän som jag skulle festa med. Och hon sa att hon kanske skulle ha fest iom sin födelsedag! Det är najs!

Jag har just insett att jag har saknat min Disney-musik.

Nu ska jag fortsätta läsa och vänta på älsklingen min.
Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela