tialachan

Everytime we touch

Publicerad 2010-05-01 11:48:22 i Allmänt,

Det är Robins ringsignal på mobilen. Den passar till temat. Vårt förhållande alltså. I like it. Vi har haft en het natt inatt. Det var riktigt härligt. Jag vill göra det igen. SNART. Tyvärr skulle han åka till Stockholm idag, så han kommer hem imorn igen. Så nu har jag all tid i världen på mig att skriva klart mini-projektet om Rudolf Laban. Jävlar alltså. Det ska vara klart på onsdag och jag har inte ens börjat skriva än. Jag vet knappt vad det är jag ska göra. Blä.
Jag har dessutom en bok att läsa ut innan jag kan börja med Jane Eyre. Jag hatar det här. Tur att jag har Robin.

Haha. Nu kom han just hit. Robin alltså. Vilken överraskning. Jag är överlycklig :D Fast jag måste plugga. Tyvärr. Och jag hittade just världens bästa låt. Flyleaf som gjort låten I'm so sick. Det är en tjej som gör skrikrock. I love it.

Nu ska jag försöka plugga, med Robin här. Och vi vet ju hur det kommer gå, eller hur Robin? ;)

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela