tialachan

All around me

Publicerad 2010-05-02 15:02:23 i Allmänt,

Sitter inne medan solen lyser som en eldfluga på himlen. Jag måste plugga, men jag vet inte vad jag ska skriva. Det är om Rudolf Laban nu igen. Det är så svårt. Finns inte mycket att skriva om egentligen. Jag vill inte.
Nåt som jag däremot vill är att mysa med Robin. Tyvärr har jag min röda vecka så det går inte riktigt. Fast Valborg var hett. Åhhhh. (Robin, "åh:et" var för dig)

Rudolf Laban kan väl gå och dränka sig eller nåt.
Och jag vill inte ha 3 prov nästa vecka. Blälälälä. Först är det Psykologiprov på torsdagen, sen på fredagmorgonen Eng-nationella och sen på eftermiddagen Psykologiomprov. Onsdag Laban-inlämningen. äsch. Tur att jag har Robin. <3

Jag vill inte plugga. Jag vill inte plugga. Jag VILL plugga. Jag VILL plugga. Nej det vill jag inte. Nej. Näääe. USch.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela