tialachan

You take my Breath Away

Publicerad 2010-06-08 17:31:24 i Allmänt,

Tiden bara rusar iväg. Tisdag, och om två dagar är det skolavslutning. Känns tråkigt men skönt, för jag behöver verkligen en semester från skolan just nu. Jag är så trött på den.
På söndag blir det av mot varmare trakter. Närmare bestämt norra Afrika. Tunisien. Wohoo.

Jag kom just att tänka på min gamla blogg som inte fungerar hemma längre. Tänk så mycket tid jag skrivit ner i den, så mycket minnen. Den kommer ju bara att försvinna snart, ju. Helt enkelt ut i cyber-rymden, vad nu den är, om de inte redan finns där.

På torsdag ska jag på min kusins utspring. Jag har aldrig varit på något utspring, så jag vet inte riktigt vad man gör xD Det ska bli spännande, haha. På torsdag ska jag och min klass även dansa i kyrkan på avslutningen. Efter fiaskot på vårhälsningen så har vi övat mycket inför torsdag, haha. Vill ju inte göra bort oss igen inför hela skolan, haha.

Ska se om det är mat snart. Är hungrig nu. Haha igår åt jag tre glassar. Först McFlurry Marängswisch, och sen kulglass på Sultans och när jag kom hem åt jag någon nöt-glass. Jag kommer defenitivt att bli tjock inom en snar framtid. Adjöss med min smala midja då.

Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela