tialachan

One Hit

Publicerad 2010-08-15 22:17:45 i Allmänt,

Det är min nya favoritlåt - ho ho ho ho. Love it, och Silent Shout :) The Knife är det som gjort dem.
Jag måste säga att det var nog ett tag sen som jag skrev i min blogg.
Ja, nu är det bara en vecka kvar tills skolan börjar. Det känns bra, jag vill komma igång med dansen igen :)
Vad har jag gjort i sommar? Jo jag har..

  • Varit utomlands (Tunisien) en vecka
  • Dansat för Anna och Lotta under 4 veckor på deras danskurs. Det var mycket givande
  • Solat
  • Haft sex
  • Läst "Män som hatar kvinnor" och "Flickan som lekte med elden" och diverse andra böcker (Isfolket och Vampire Diaries)
  • Shoppat
  • Spelat på Facebook
  • Lekt med lillebror
  • Suttit barnvakt
  • Firat 18-årsdag (inget märkvärdigt, bara smörgåstårta och tårta och en ny välanvänd säng)
  • Rensat ut mina garderober

Och nu senast så var jag på en Workshop av Blauba (Clara och Sosso). Det var helt otroligt! Helt suveränt! Clara hade modern dans och Sosso hade Jazz. Jag tror inte jag utmanats så mycket på mycket länge (sen Ninos tror jag). Helt underbart. Barrels och svåra snurrar och förbannade tenduer och diagonaler. Helt upp över öronen på mig. Awesome. Love it.

Min bäbis ska jobba imorn, så han kan inte sova här inatt. Det är tråkigt. Jag vill ha honom här. Han är saknad, även fast att vi sågs för typ en och en halv timme sen. Hm.

Bror fyller år imorn. Idag fyllde kusin år. Och på torsdag fyller Kusin och Elin år. Det är många som fyller i Augusti. 
Har fått hem en massa ny musik. Lyssnar på lite av den nu. Helt okej musik. Som förväntat av One Tree Hill. 


En bäbis, en bääääbis.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Jag heter Jenny, men mitt användarnamn brukar vara Tialachan. Jag är en något inåtriktad ung kvinna med ambitionerna satta på att bli danslärare. Jag bor numera i Piteå och studerar på LTU - musikhögskolan.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela